FAQ Levering

Bij standaardlevering wordt je pakket doorgaans binnen 3-5 werkdagen bezorgd. Je kunt de exacte status van je bestelling controleren in je klantenaccount onder 'Bestellingen'. Sommige van onze producten (bijv. schoenen, lederwaren) worden vanuit andere magazijnlocaties verzonden, zodat het mogelijk is dat je meer dan één levering voor dezelfde bestelling ontvangt.

Let op, dat een gastbestelling niet wordt opgeslagen in een account.

Je kunt de status van je bestelling in je klantaccount onder "bestellingen" bekijken. Als je de bestelling als gast hebt geplaatst is deze optie helaas niet beschikbaar. In beide gevallen ontvang je een e-mail van ons wanneer je bestelling is verstuurd.
In dit geval is bestelling waarschijnlijk als briefpost verzonden en daarom kun je het niet volgen. Als je bestelling na 14 dagen nog steeds niet is aangekomen neem dan contact op met onze klantenservice.
Helaas is het alleen mogelijk om het verzend- of factuuradres te veranderen bij bestelling die geplaatst zijn met vooruitbetalen. In ons snelle verwerkingsproces worden bestellingen die vooraf betaald zijn direct verwerkt en verpakt. Om deze reden kunnen we het adres niet meer aanpassen. We waarderen je begrip.
We sturen je bestelling graag naar een door jou gekozen adres. Je hebt de mogelijkheid om bij het plaatsen van de bestelling een ander adres in te geven.

In België bedragen de verzendkosten € 4,99 ongeacht het formaat of gewicht van het pakket.

Als je rembours als betaalmethode hebt gekozen betaal je € 6,95.

Als je lid bent van de Backstage Club hoef je geen verzendkosten te betalen.

Van Large krijg je altijd een Track & Trace code.
Onze pakketjes worden geleverd door Bpost.

Via de website www.bpost.be/mijnvoorkeuren kun je aangeven wat er moet gebeuren met pakjes als je niet thuis bent. De opties zijn: bezorgen bij een van je buren, achterlaten op een veilige plaats rond je huis of ophalen op een afhaalpunt of bij een een pakjesautomaat.


Registreer het e-mailadres van je bestelling bij Bpost en je ontvangt van Bpost een e-mail met een link om je pakje te volgen en je leveringsvoorkeuren voor dat pakje te wijzigen.


Heb je geen leveringsvoorkeuren ingesteld en is er niemand thuis, dan krijg je een afwezigheidsbericht van de postbode en kun je het pakje binnen 14 dagen afhalen in het postkantoor of afhaalpunt.

Via de website www.bpost.be/mijnvoorkeuren kun je aangeven wat er moet gebeuren met pakjes als je niet thuis bent. De opties zijn: bezorgen bij een van je buren, achterlaten op een veilige plaats rond je huis of ophalen op een afhaalpunt of bij een een pakjesautomaat.


Registreer het e-mailadres van je bestelling bij Bpost en je ontvangt van Bpost een e-mail met een link om je pakje te volgen en je leveringsvoorkeuren voor dat pakje te wijzigen.


Heb je geen leveringsvoorkeuren ingesteld en is er niemand thuis, dan krijg je een afwezigheidsbericht van de postbode en kun je het pakje binnen 14 dagen afhalen in het postkantoor of afhaalpunt.

Ja, Bpost kan aan een postbus leveren. Als het pakje niet in de postbus past, ontvang je een leveringsbewijs waarmee je het pakje aan het loket kunt afhalen.