FAQ Bestellingen

Natuurlijk kun je altijd in onze online shop bestellen maar onze klantenservice neemt ook graag jouw bestelling aan via e-mail of telefoon. In het geval van een bestelling via telefoon of e-mail is alleen vooruitbetaling of rembours mogelijk.
Je kunt de status van je bestelling in je klantaccount onder "bestellingen" vinden. Als je de bestelling als gast hebt geplaatst is deze optie helaas niet beschikbaar. In beide gevallen ontvang je een bevestigingsemail van ons als je bestelling is verstuurd.
Om technische redenen kan een bestelling alleen worden geannuleerd als de optie vooruitbetalen is gekozen. Als alternatief heb je de mogelijkheid om het pakketje niet te accepteren of om het binnen 30 dagen retour te sturen. Als je lid bent van de Backstage Club heb je 100 dagen om een bestelling te retourneren.
Helaas is het alleen mogelijk om een bestelling te veranderen als de optie vooruitbetalen is gekozen. Door ons snelle verwerkingsproces worden bestellingen na het plaatsen direct doorgestuurd voor verwerking en verpakking. Op dit moment is het niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen. We waarderen je begrip.

Op alle artikelen die je bij Large koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Fabrikanten bieden in enkele gevallen een garantietermijn. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan - indien van toepassing - in de gebruiksaanwijzing van het artikel.

 

Als de klacht gegrond is, komen de kosten voor het omruilen of laten repareren van artikelen (inclusief verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Large.

 

De klacht is ongegrond als deze is veroorzaakt door: normale slijtage bij gebruik, beschadiging door opzet of nalatigheid, onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud, beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

 

Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor jou kosten verbonden aan het oplossen van je artikelklacht, dan laten we je dit vooraf weten.

 

Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van BeCommerce.