FAQ Retouren
Het spijt ons dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Natuurlijk kun je het artikel binnen de wettelijke retourperiode naar ons terug sturen.
Stuur ons alsjeblieft een e-mail met de volgende informatie:
- Je klantnummer
- Je bestelreferentie
- De naam van het artikel en het artikelnummer
- Twee à drie goede foto's
We bekijken de foto's zo snel mogelijk en dan sturen we je een antwoord per e-mail.
Stap 1
Vul het retourformulier dat bij je pakketje zit volledig in. Als alternatief kun je je klantenrekeningnummer en de informatie over de artikelen noteren op een stuk papier en deze toevoegen aan het pakket.
Stap 2
Doe het retourformulier in het pakket en plak/schrijf ons antwoordnummer op de verpakking.
Stap 3
Breng je pakketje naar een van de 1400 Bpost-locaties en vraag om een GRATIS retour naar LARGE. Vraag altijd om een afgiftebewijs met een Track & Trace barcode. Zodra je retour door ons is verwerkt ontvang je een e-mail.