FAQ Retouren

Het spijt ons dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Natuurlijk kun je het artikel binnen de wettelijke retourperiode naar ons terug sturen.

 

Stuur ons alsjeblieft een e-mail met de volgende informatie:
- Je klantnummer
- Je bestelreferentie
- De naam van het artikel en het artikelnummer
- Twee à drie goede foto's

 

We bekijken de foto's zo snel mogelijk en dan sturen we je een antwoord per e-mail.

Je hebt 30 dagen de tijd om een artikel terug te sturen. Als je een Backstage Club-lid bent heb je 100 dagen.

Stap 1
Vul het retourformulier dat bij je pakketje zit volledig in. Als alternatief kun je je klantenrekeningnummer en de informatie over de artikelen noteren op een stuk papier en deze toevoegen aan het pakket.

 

Stap 2
Doe het retourformulier in het pakket en plak/schrijf ons antwoordnummer op de verpakking.

 

Stap 3
Breng je pakketje naar een van de 1400 Bpost-locaties en vraag om een GRATIS retour naar LARGE. Vraag altijd om een afgiftebewijs met een Track & Trace barcode. Zodra je retour door ons is verwerkt ontvang je een e-mail.

Helaas is het niet mogelijk om een ander artikel te kiezen in de plaats van een defect artikel. Je kunt het wel ruilen voor een andere maat als deze beschikbaar is.
Als je ervoor kiest om een vervangend artikel te ontvangen, dan sturen wij dit gratis op.
Je ontvangt je geld terug via de gekozen betaalmethode. De uitzondering hierop is vooruitbetaling, rembours en bancontact. Hiervoor hebben we je bankgegevens nodig. Als je bij je bestelling een cadeaubon hebt ingewisseld dan herladen wij het tegoed hierop. Je kunt deze bij je volgende bestelling dan weer inwisselen.
Heb je het tegoed van je retourzending nog niet ontvangen? Het kan 14 dagen duren voor je pakketje door ons ontvangen en verwerkt is. Neem contact op met onze klantenservice als dit niet het geval is.