FAQ Retouren

Je hebt altijd het recht om het artikel binnen 30 dagen na ontvangst terug te sturen of binnen deze periode aan te geven dat je van jouw aankoop afziet. Als je een Backstage Club-lid bent heb je zelfs een bedenktijd van 100 dagen! Na herroepingsmelding heb je nog 14 dagen om het artikel te retourneren.

Het spijt ons dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Natuurlijk kun je het artikel binnen de wettelijke retourperiode naar ons terug sturen.

 

Stuur ons alsjeblieft een e-mail met de volgende informatie:
- Je klantnummer
- Je bestelreferentie
- De naam van het artikel en het artikelnummer
- Twee à drie goede foto's

 

We bekijken de foto's zo snel mogelijk en dan sturen we je een antwoord per e-mail.

Alle informatie over het retourproces vind je hier .

Stap 1
Vul het retourformulier dat bij je pakketje zit volledig in. Als alternatief kun je je klantenrekeningnummer en de informatie over de artikelen noteren op een stuk papier en deze toevoegen aan het pakket.

 

Stap 2
Doe het retourformulier in het pakket en plak/schrijf ons antwoordnummer op de verpakking.

 

Stap 3
Breng je pakketje naar een van de 1400 Bpost-locaties en vraag om een GRATIS retour naar LARGE. Vraag altijd om een afgiftebewijs met een Track & Trace barcode. Zodra je retour door ons is verwerkt ontvang je een e-mail.

Helaas is het niet mogelijk om een ander artikel te kiezen in de plaats van een defect artikel. Je kunt het wel ruilen voor een andere maat als deze beschikbaar is.
Als je ervoor kiest om een vervangend artikel te ontvangen, dan sturen wij dit gratis op.
Je ontvangt je geld terug via de gekozen betaalmethode. De uitzondering hierop is vooruitbetaling, rembours en bancontact. Hiervoor hebben we je bankgegevens nodig. Als je bij je bestelling een cadeaubon hebt ingewisseld dan herladen wij het tegoed hierop. Je kunt deze bij je volgende bestelling dan weer inwisselen.
Heb je het tegoed van je retourzending nog niet ontvangen? Wij betalen je zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Neem contact op met onze klantenservice als dit niet het geval is.