FAQ Levering
Het spijt ons dat te horen! Controleer eerst het volgende:
- Het kan zijn dat we je bestelling in meerdere pakketten hebben verzonden. Controleer je factuur - als een artikelnummer ontbreekt, wordt het artikel mogelijk nabesteld en apart geleverd.
- Het artikel is mogelijk niet meer op voorraad. Controleer je e-mails (ook in je spam of junkmail) om te zien of we hierover contact met je hebben opgenomen.
Als geen van beide van toepassing is, neem dan contact op met onze klantenservice via live chat en we helpen je graag verder!
Als alle artikelen in je orderbevestiging gemarkeerd zijn als op voorraad en je hebt betaald via PayPal, iDeal, Klarna of creditcard, dan krijg je een leverdatum van binnen 3-5 werkdagen te zien.
We streven er altijd naar om aan deze termijn te voldoen. In zeldzame gevallen kunnen er echter vertragingen optreden - vooral tijdens drukke periodes of als er een voorraadprobleem is waardoor je bestelling tijdelijk niet verwerkt kan worden.
Zodra je pakket is overhandigd aan onze bezorgpartner, ontvang je een e-mail met de optie om je bestelling te volgen.
Door ons snelle verwerkingsproces wordt je bestelling direct na afronding van de aankoop voorbereid en verpakt. Zodra dit stadium is bereikt, is het niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen. Wij danken je hartelijk voor je begrip.
Het is wellicht mogelijk om het pakket door te laten sturen via de doorstuurservice van XXX. Als dat niet het geval is, wordt het pakket naar ons teruggestuurd en zal je geld automatisch worden teruggestort op de oorspronkelijke betaalwijze.
I have some doubts about the text. Is it really possible, as a customer, to redirect a parcel in that way?
Jazeker! We bezorgen je bestelling graag op een adres naar keuze.
Tijdens het afrekenen kun je desgewenst een ander bezorgadres invoeren of een lokaal afhaalpunt opgeven.
In Nederland zijn de verzendkosten € 4,99 ongeacht het formaat of gewicht van het pakket.
Als je lid bent van de Backstage Club hoef je geen verzendkosten te betalen.
Door ons snelle verwerkingsproces wordt je bestelling direct na afronding van de aankoop voorbereid en verpakt. Zodra dit stadium is bereikt, is het niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen. Wij danken je hartelijk voor je begrip.
Onze pakketjes worden geleverd door PostNL.
Via de website www.bpost.be/mijnvoorkeuren kun je aangeven wat er moet gebeuren met pakjes als je niet thuis bent. De opties zijn: bezorgen bij een van je buren, achterlaten op een veilige plaats rond je huis of ophalen op een afhaalpunt of bij een een pakjesautomaat.
Registreer het e-mailadres van je bestelling bij Bpost en je ontvangt van Bpost een e-mail met een link om je pakje te volgen en je leveringsvoorkeuren voor dat pakje te wijzigen.
Heb je geen leveringsvoorkeuren ingesteld en is er niemand thuis, dan krijg je een afwezigheidsbericht van de postbode en kun je het pakje binnen 14 dagen afhalen in het postkantoor of afhaalpunt.
Via de website www.bpost.be/mijnvoorkeuren kun je aangeven wat er moet gebeuren met pakjes als je niet thuis bent. De opties zijn: bezorgen bij een van je buren, achterlaten op een veilige plaats rond je huis of ophalen op een afhaalpunt of bij een een pakjesautomaat.
Registreer het e-mailadres van je bestelling bij Bpost en je ontvangt van Bpost een e-mail met een link om je pakje te volgen en je leveringsvoorkeuren voor dat pakje te wijzigen.
Heb je geen leveringsvoorkeuren ingesteld en is er niemand thuis, dan krijg je een afwezigheidsbericht van de postbode en kun je het pakje binnen 14 dagen afhalen in het postkantoor of afhaalpunt.