FAQ Bestellingen

Onze excuses voor het verzenden van het/de verkeerde artikel(en).
Stuur het/de artikel(en) gratis naar ons terug via ons retourportaal. Selecteer het artikel dat je hebt besteld en kies ‘Verkeerd artikel geleverd’ als reden voor retournering.

Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt het geld onmiddellijk teruggestort op de oorspronkelijke betaalwijze.

Houd er rekening mee dat we geen omruilingen doen.

Het spijt ons dat te horen!  Controleer eerst het volgende:

- Het kan zijn dat we je bestelling in meerdere pakketten hebben verzonden. Controleer je factuur - als een artikelnummer ontbreekt, wordt het artikel mogelijk nabesteld en apart geleverd.

- Het artikel is mogelijk niet meer op voorraad. Controleer je e-mails (ook in je spam of junkmail) om te zien of we hierover contact met je hebben opgenomen.

Als geen van beide van toepassing is, neem dan contact op met onze klantenservice via live chat en we helpen je graag verder!

We accepteren alleen online bestellingen. Als je meer informatie nodig hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via live chat.

Een overzicht van je bestellingen vind je in je klantaccount onder ‘Bestellingen’.

Als uit je orderbevestiging blijkt dat alle artikelen op voorraad zijn en je hebt betaald via PayPal, iDeal, Klarna of creditcard, dan krijg je een geschatte leverdatum binnen 3-5 werkdagen.
We streven er altijd naar om aan deze termijn te voldoen.

In zeldzame gevallen kunnen er echter vertragingen optreden, vooral tijdens drukke periodes of als er een voorraadverschil is en je bestelling tijdelijk niet verwerkt kan worden.

Zodra je bestelling is overgedragen aan onze bezorgpartner, sturen we je een e-mail met met de optie om je bestelling te volgen.

Als je bestelling niet is aangekomen op de geschatte leverdatum, neem dan contact op met onze klantenservice via live chat.

 

Helaas is het wegens ons snelle verwerkingsproces niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren nadat deze bevestigd is. Wij danken je hartelijk voor je begrip.

De adviesprijs is de verkoopprijs die door de fabrikant is vastgesteld en door een leverancier of verkoper wordt verstrekt.

Helaas is het wegens ons snelle verwerkingsproces niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat deze bevestigd is. Wij danken je hartelijk voor je begrip.

Als je bestelling niet meteen wordt verwerkt zoals verwacht, kan dit verschillende oorzaken hebben. Het kan zijn dat een artikel momenteel niet beschikbaar is.

We kunnen je bestelling echter zonder extra kosten voor je opsplitsen en alle beschikbare artikelen direct verzenden. De rest wordt dan naar je opgestuurd zodra alle artikelen weer beschikbaar zijn. 
Neem gewoon contact op met onze klantenservice!

Kort na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging. 
Als je binnen 24 uur geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, hoewel er wel is afgerekend, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hier kunnen verschillende redenen voor zijn.

- Controleer of we je een e-mail hebben gestuurd (kijk ook in je spam of junkmail) met de mededeling dat het artikel niet meer geleverd kan worden.
- Het is mogelijk dat we problemen hebben ondervonden met de betaling van je bestelling.

Maar maak je geen zorgen, neem contact op met onze klantenservice via live chat en we helpen je graag!