We gebruiken cookies en andere technologieën op onze website, die gezamenlijk ‘cookies’ worden genoemd. Met deze technologieën kunnen we informatie verzamelen over gebruikers, hun gedrag en hun apparaten. Sommige cookies worden door ons geplaatst, terwijl andere afkomstig zijn van onze partners. Wij en onze partners gebruiken cookies om de betrouwbaarheid en veiligheid van onze website te garanderen, je winkelervaring te verbeteren en te personaliseren, analyses uit te voeren en voor marketingdoeleinden (bijv. gepersonaliseerde advertenties) op onze website, op sociale media en op websites van derden. Als gegevens worden overgedragen naar de Verenigde Staten, worden deze alleen gedeeld met partners die onderworpen zijn aan een adequaatheidsbesluit onder de huidige EU-wetgeving en naar behoren gecertificeerd zijn. Door op ‘Akkoord’ te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies door ons en onze partners. Je kunt je toestemming ook weigeren door op ‘Alles weigeren’ te klikken - in dat geval worden alleen noodzakelijke cookies gebruikt. Je kunt je individuele voorkeuren ook aanpassen door op ‘Voorkeuren instellen’ te klikken. Je hebt het recht om je toestemming op elk gewenst moment hier Cookie-instellingen in te trekken of te wijzigen. Ga voor meer informatie over gegevensbescherming naar Privacybeleid.
Als je nog eens goed luistert naar het eerste album van Iron Maiden met Blaze Bayley, vallen niet alleen sommige hele goeie nummers op, maar ook het goeie stemwerk. "The X-Factor" bevat niet alleen fundamentele vocale innovativiteit binnen de band, maar biedt ook een aantal muzikale verrassingen voor de oudere fans van de band omdat de muziek duisterder klinkt. Volgens songwriter, bassist en producent Steve Harris, kwam dit door zijn depressie, die ontstaan was doordat Bruce Dickinson de band had verlaten en de scheiding met zijn vrouw. "The X-Factor" bereikte een 8e plaats op de Britse hitlijsten, een 16e plek in Duitsland en bleef 10 weken lang op de Duitse hitlijsten staan.