We gebruiken cookies en andere technologieën op onze website, die gezamenlijk ‘cookies’ worden genoemd. Met deze technologieën kunnen we informatie verzamelen over gebruikers, hun gedrag en hun apparaten. Sommige cookies worden door ons geplaatst, terwijl andere afkomstig zijn van onze partners. Wij en onze partners gebruiken cookies om de betrouwbaarheid en veiligheid van onze website te garanderen, je winkelervaring te verbeteren en te personaliseren, analyses uit te voeren en voor marketingdoeleinden (bijv. gepersonaliseerde advertenties) op onze website, op sociale media en op websites van derden. Als gegevens worden overgedragen naar de Verenigde Staten, worden deze alleen gedeeld met partners die onderworpen zijn aan een adequaatheidsbesluit onder de huidige EU-wetgeving en naar behoren gecertificeerd zijn. Door op ‘Akkoord’ te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies door ons en onze partners. Je kunt je toestemming ook weigeren door op ‘Alles weigeren’ te klikken - in dat geval worden alleen noodzakelijke cookies gebruikt. Je kunt je individuele voorkeuren ook aanpassen door op ‘Voorkeuren instellen’ te klikken. Je hebt het recht om je toestemming op elk gewenst moment hier Cookie-instellingen in te trekken of te wijzigen. Ga voor meer informatie over gegevensbescherming naar Privacybeleid.
CARNAL TOMB, afkomstig uit het even chaotische als bruisende Berlijn in Duitsland, brengen hun langverwachte derde album 'Embalmed in Decay' uit, waarin ze perfect de geest van old school death metal weten te vangen. Kortere nummers, snelle blast beats en kenmerkende doom passages creëren een eigentijdse versie van klassieke death metal. 'Embalmed in Decay' bevestigt de status van de Duitsers als een van de meest veelbelovende jonge acts in dit brute genre. CARNAL TOMB haalt inspiratie uit het werk van H.P. Lovecraft, evenals uit gore en zombie films zoals het klassieke 'Tombs of the Blind Dead' uit 1972 van Amando de Ossorio en specifieke Italiaanse begrafenissites genaamd 'Putridairum', waarin de lijken van de overledenen tot op de botten wegrotten in open kamers. Het morbide cover artwork van kunstenaar Skaðvaldur is ook beïnvloed door deze thema's.