We gebruiken cookies en andere technologieΓ«n op onze website, die gezamenlijk βcookiesβ worden genoemd. Met deze technologieΓ«n kunnen we informatie verzamelen over gebruikers, hun gedrag en hun apparaten. Sommige cookies worden door ons geplaatst, terwijl andere afkomstig zijn van onze partners. Wij en onze partners gebruiken cookies om de betrouwbaarheid en veiligheid van onze website te garanderen, je winkelervaring te verbeteren en te personaliseren, analyses uit te voeren en voor marketingdoeleinden (bijv. gepersonaliseerde advertenties) op onze website, op sociale media en op websites van derden. Als gegevens worden overgedragen naar de Verenigde Staten, worden deze alleen gedeeld met partners die onderworpen zijn aan een adequaatheidsbesluit onder de huidige EU-wetgeving en naar behoren gecertificeerd zijn. Door op βAkkoordβ te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies door ons en onze partners. Je kunt je toestemming ook weigeren door op βAlles weigerenβ te klikken - in dat geval worden alleen noodzakelijke cookies gebruikt. Je kunt je individuele voorkeuren ook aanpassen door op βVoorkeuren instellenβ te klikken. Je hebt het recht om je toestemming op elk gewenst moment hier Cookie-instellingen in te trekken of te wijzigen. Ga voor meer informatie over gegevensbescherming naar Privacybeleid.
The Notwist make their comeback after six years with a great new album which is called "Close To The Glass". The new album is also the most versatile and homogeneous record that The Notwist have recorded so far. The band likes to use the term "collage" when they have to describe the overall picture of their twelve tracks: complex electronic tracks like the opening song "Signals", the title song or "Into Another Tune" take turns with tracks that almost completely consist of Markus Achers voice and an acoustic guitar ("Casino", "Steppin' In"). Also you will find the stirring "Kong" on the record which is the hit of the album and gets played live by the band for quite some time now.